tisdag 1 mars 2011

Jag kan sluta när jag vill.

Solomon






















































Marvin

























































Aretha





















































Otis




























Det är ju inte som om jag är BEROENDE av att uppdatera bloggen. Det är hälsosamt att uppdatera den varannan dag, annars förlorar man läsare. Jag gör det ju inte för mig själv. Jag gör det ju för alla er där ute som tycker att mina katter är skapelsens krona. Jag vill ju bara att ni inte ska missa deras utveckling. För ni finns väl?
Jag kan sluta när jag vill.

2 kommentarer:

  1. Åh, lilla Aretha är helt fantastisk! Jag tycker du kan lägga henne i en liten låda och posta henne till mig :D

    SvaraRadera
  2. Vi finns. ;) Och är väldigt roligt när du uppdaterar så ofta med underbara bilder på de små. =)

    SvaraRadera